בשנת 2013 החלטנו לעשות ניסוי בקרב העוקבים שלנו בדף הפייסבוק של פתרונות ירוקים
קראנו לזה חודש הגברת המודעות 
הרעיון היה לבדוק לכמה אנשים נוכל להגיע דרך התחרות שלנו והאם זה יעבוד אך ורק ברשת החברתית
האם נוכל להגיע גם לאנשים שלא מכירים את פתרונות ירוקים והאם נוכל לחבר בין הקהילות השונות הפזורות
במדינת ישראל ולחבר עוד אנשים לדרך החיים האקולוגית הזו שלעתים היא נראית קצת יוצאת דופן למתבונן מהצד 

הנושאים שנבחרו היו

  • קהילות
  • אנרגיה מתחדשת
  • פרמקלצ’ר
  • בנייה אקולוגית

החודש חולק לארבע שבועות כאשר בכל שבוע המשתתפים בתחרותצהעלו לדף  האירוע תמונות הקשורות לנושא הנבחר לאותו השבוע

נשלחו אלינו תמונות רבות וטובות תוכלו לצפות בהן כאן

כמה ימים לאחר שהעלנו את הפרסום פנה אלינו תורם אשר ביקש להישאר בעילום שם והודות לתורם אנונימי זה הפרס
עלה מ – 300 ש”ח ל – 1300 ש”ח 

במהלך אותו חודש , הגענו ללמעלה מ 20 אלף גולשים אשר צפו בתמונות ובפוסטים הגיבו ושיתפו ולקחו חלק בתהליך
יצרנו מצב אשר בו אנשים שנמצאים הרחק הרחק מחשיבה אקולוגית נחשפים פתאום לדרך חיים חדשה , שונה ומעניינת 
קהילה וירטואלית שנפגשת וחולקת ידע וניסיון עם כולם 

 למעבר ל תמונה הזוכה